Wij zijn wettelijk verplicht informatie over klachtenafhandeling duidelijk te vermelden op onze website, dit noteren wij niet omdat wij veel klachten ontvangen.
Heeft u een klacht neemt u dan direct contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Wilt u toch een geschil melden dan kunt u gebruik maken van onderstaande opties.
De eerste stap in een conflict met een aangesloten lid is zelf proberen een oplossing te vinden voor het geschil met de webwinkel. Doe dit door de klacht duidelijk te melden aan de webwinkel, geef daarbij ook aan wat volgens jou de oplossing is.
Kom je er samen niet uit? Dan kun je WebwinkelKeur inschakelen. Ga naar de website https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ en volg de procedure.
Wij zullen vervolgens onafhankelijke bemiddeling toepassen om een gepaste oplossing te vinden.
Wij zijn wettelijk verplicht informatie over klachtenafhandeling duidelijk te vermelden op onze website, dit noteren wij niet omdat wij veel klachten ontvangen. U heeft als consument recht op een deugdelijk product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die u als consument daarvan mag hebben. Is dit niet het geval? Dan is het product ondeugdelijk. We raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.